luni, 10 mai 2010

Salata de fructe


Ascund goliciunea acelui zambet printre apusuri de soare si coji de portocala. Ma ascund pe mine in cutiuta de cristal de unde rasare alfabetul cu urme de miere. feliute de mar imi asezi in par si clipele devin bucatele de kiwi pe care mai apoi ti le asez pe buze.

-Aseaza-te la umbra mea, si pleaca-ti capul gol pe al meu trunchi.
-Esti al meu?
-Mereu am fost, iar tu sti prea bine asta.
-Imi place sa iti citesc pe stropii de grefa rosie.
-Atunci soarbe-mi dulceata fructelor din firele de par.

Amarul devine dulce pe varful limbii si restul nici nu mai conteaza. Litera cu litera, fiecare emotie atinge suflul si se pierde in pulpa de capsuni. Hai.. gusta iar fantezia sub forma de portocala ce mi s-a scurs pe corp. Dezmiarda-mi sanii ca doua mere, apoi buzele mele cu gust de capsuni cu frisca se vor pierde printre ale tale. Atinge-mi parul castaniu si pierde-ti degetele printre feliute de banana. Respiratia ta devine sacadata.. si ai vrea sa ma iubesti, dar iti e teama. Oare ai putea sa storci din mine fiecare picatura de fruct? Si totusi agonia asteptarii apasa incet. Te pierzi printre sute de arome. Nu simti amarul, doar dulce.

Imi cuprinzi coloana si gusti fiecare savoare cu nesat. Daruirea ni se amesteca in simturi.. si dupa nenumarate clipe de orgasm..respiram.

-Vrei sa gustam din salata de fructe?
-Nu acum..mai lasa putin extazul sa ne curga prin vene si apoi.

4 comentarii: