marți, 25 mai 2010

O alta zi


Am iesit din dus cu buclele ude dupa o ora de balaceala. Te priveam fermecata cum imi intinzi prosopul ala roz si pufos pe care eu il ador..insa in secunda urmatoare ma trezesc din visare. Ma sterg singura de picaturile de apa ce par a se simti bine jucandu-se pe corpul meu. Ma imbrac in pantalonasii aia scurti daruiti de tine si imi trag fotoliul cat mai aproape de fereastra. Privesc pe ea din colt si mintea mi se incetosaza de la atatea tigari fumate si de la cafeaua aia fara zahar pe care am uitat-o acum cateva zile pe masa ...si am baut-o abia acum. Luminita mica din camera imi aminteste de tine.. nu stiu de ce dar asa este. Iti amintesti privirea mea adormita de dupa baie, cand iti saream in brate si vroiam sa faci dragoste cu mine? Aceeasi privire am si acum, dar nu o vezi de acolo de langa raftul meu cu chestii uitate. Imi trosnesc degetele unul cate unul.. oare iti mai amintesti ceea ce eu am uitat? Nici nu imi pasa de clipele ce se scurg si mai beau putina cafea din aia amara.. ma uit la ochii mei obositi in geam si la sanii mei goi. Stii ce? Nu as face sex cu tine. Doar dragoste, dar nu din aia cum sti tu.. Ci te-as atinge, saruta.. m-as cuibari in patul tau si as ramane acolo, pierduta, pana dimineata. As ramane impregnata printre cearsafuri..iar tu, langa mine.

3 comentarii:

  1. dar nu mai folosi ”ăla” sună ca naiba...
    senzația de ”ăla” încearcă să o atingi altfel... dar în rest e ok...

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place romantismul cu care povestesti :x sa nu-l pierzi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu il voi pierde.. si Mihay ma bucur ca imi atunci cand gresesc cu ceva mi se spune... :) apreciez tnx

    RăspundețiȘtergere