joi, 6 mai 2010

Mereu acolo


Buna..
A sosit iar acea dimineata in care ma trezesc si doar imi doresc sa te vad. Sa ating telefonul si mesajul sa rasara ca de nicaieri. ups...am gresit filmul. Am trecut de mult peste "imi e dor" si acum doar arunc zarul in alb si negru, apoi astept sa devina colorat. Acum adorm!

Buna iar...
Ii rasare chipul de undeva de langa cana cu cafea. Este desfigurat de zatul ce zace pe fundul canii.
-Hei, iar nu ai dormit?
-Ba da.
-Atunci?
-Nimic, doar lasa-ma.
Se uita surprinsa la acea figura de "nu am chef". Ar vrea sa urle la el ca e nesimtit, insa se opreste inainte de a scoate primul sunet.

-Ce ai?
-De cand iti pasa?
-Crede-ma ca imi pasa de tine.
-Uimitor, vrei un premiu?
-Vreau sa nu mai fi un bou si sa imi spui ce ai!
-Am visat-o iar.
-Pe ea?
-Da. Imi facea din nou cu mana, imi zambea printre firele jucause de par.
-Totusi, de ce esti trist? Pana acum, visul ei te facea sa zambesti.
-Acum nu. Ma indragostesc.

Aceste cuvinte aterizeaza cu greu in aerul ei. Ii planeaza in ganduri si buzele refuza sa mai scoata sunete. De ar sti el. Si totusi, el era acolo... avea nevoie de suportul ei, nu il putea abandona.
-Nu poti iubi o fantezie. Revino-ti.
-Nu mi-o pot scoate din minte. Este ea.

Ar vrea sa il poata strange in brate, sa ii stearga zatul acela de cafea rece din privire. Insa ar fi prea greu.
-Hai ca va fi bine, eu sunt alaturi de tine.
-De ce?
Ajunge sa isi spuna in gand "-Pentru ca te iubesc." Dar nu, ii raspunde incet la ureche.
-Esti prietenul meu, ai uitat?

4 comentarii:

  1. disperare si delir; ambiguitate si trairi intense; agonie, extaz, speranta, visare = dulcea si minunata ADOLSCENTA !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta postare m-a dus cu gandul la mel. Teardrops on my guitar :X

    Continua !!! ... ESTI THE BEST
    Love youu

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos..:X..as vrea sa postezi si..un ipotetic sfarsit..:Dmi`ar placea sa vad, prin mintea ta,finalul acestei mici povesti.

    I`m Ok..cuz you are Ok..>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Bou' meu ...>:D< daca ar fi sa postez si un sfarsit ipotetic asa cum spui tu.. hmm ar fi in defavoarea ta :( sau poate nu. pt ca te iubesc :*. Dar hai ca promit ca pe viitor voi mai scrie despre asta :)

    RăspundețiȘtergere