miercuri, 5 mai 2010

noapte de Dragoste


Da...e doar un vis ce l-am avut aseara. Imi deschid ochii acum, mai larg, mai mari. E langa mine vantul si doar bate.

Las reveria in urma, dar ma incalt cu "buna-ul" de langa plop. Inchid un ochi acum, iar celalalt il urmeaza grabit. Am mai auzit vocea aceea...dulceata ei imi trezeste in suflet nestingherite emotii.

Visul ala de asera, imi defileaza prin minte ca pe covorul rosu. Stii, parea o farama de real, ca un fir de adevar ce ai vrea sa aiba continuitate.

Eram tot asa ca acum... nerabdatoare, sa sper sa imi vei atinge umarul gol. Si ai facut-o, intr-un fel desprins dintr-o carte cu povesti, a mea. Sau a ta? Sigur a noastra. Mi-ai sarutat pielea si in intunericul acela, am putut distinge un contur perfect. Ti-am privit ochiul prin aerul opac.. si am vrut sa iti soptesc "mai poti face asta odata? vreau sa iti simt iar conturul."... Dar nu am apucat. Mi-ai strivit glasul cu buzele tale, dar nu ma doare. Si nici nu imi displace acea apasare dulce de mireasma si fantezie. Te strag in brate si incaperea devine mica, ma strage si imi apasa talpile. Ai palmele fierbinti.. iar miscarile tale frenetice pe spatele meu gol, ma cutremura. imi culci capul pe o perna rece si moale. Extazul se aseaza intr-o clipa la locul lui, iar in jur plutesc vapori de fierbinte. Ajung sa cred ca e o bucata ireala de real..
-Te iubesc!
-Si eu iubire, si eu.
-Eu mai mult...
-Nu spune asta. De fapt.. atinge-mi corpul, si simte cat te iubesc.
Mici soapte de amor se prind intr-un dialog.. SI

Dimineata imi omoara noaptea de dragoste.. realul devine ireal, iar fantezia se pierde printre asternuturi albe. ochii sunt grei, dar zambetul cald imi indeamna simturile sa cuprinda din nou respirariile sacadate. Adorm iar.

2 comentarii:

  1. asta e vis erotic :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Erotic? Nicidecum.. emana trairi intense, reale care s-au concretizat intr-un vis "de vis". Adevaratele sentimente si trairi sunt greu, chiar imposibil de definit si cu toate acestea, citind aceste randuri, simt INTENSITATEA unsor sentimente extrem de pure, generate de varsta primului FIOR. Bravo Aly.. felicitari!

    RăspundețiȘtergere