miercuri, 26 mai 2010

Buna dimineata

Buna dimineata iti spun, desi s-a facut ora 12..eu sunt tot pierduta printre asternuturile tale albe. Racoarea din camera ma face sa stranut, dar o fac incet..nu vreau sa iti trezesc ochii inca. Ma ridic si imi scot capul pe fereastra.. observ biciclistul ce trece in fiecare zi pe sub geam, cum cade iar. Scuze dar am uitat sa imi trag pe mine o bluza! Ma adun din fata reveriei.. si te privesc. Esti tot acolo, dezbracat si goliciunea ta imi aminteste de felul in care m-ai iubit azi-noapte. As vrea sa strang hainele aruncate peste tot prin camera, sa ascund urma de extaz ramasa, insa imi este lene si parca as vrea sa nu se termine. Imi aprind o tigara,imi spun ca este ultima.. o fumez. Fiecare nor de fum ce imi iese din gura, invaluie aerul.
-Buna!
Te auzi tu, cu vocea calda ce acum cateva ore imi soptea in ureche vorbe de amor.
-Buna!
Sting cat a ramas din tigara si ma asez la pieptul tau. Te sarut pe gat iar glasul tau:
-Mai vrei?
-Taci. Iubeste-ma doar.

3 comentarii: