marți, 26 mai 2009

cine sunt eu?


Fiecare ne-am pus in viata cel putin odata intrebarea cine sunt eu? Intr-o lume in care mastile predomina si apar la orice pas, nu mai stim cum suntem noi cu adevarat. De multe ori ne-am privit in oglinda, am inceput sa radem fara rost, sa ne strambam aiurea sau sa plangem fara un motim anume. Ne-am privit in ochi si am incercat sa ne dam seama daca asa suntem noi. Eu nu sunt asa. Fac multe lucruri la impuls, exact asa cum simt in momentul respectiv, fara sa imi pese ca mai tarziu pot regreta. Sunt sincera atunci cand cineva merita sa fiu eu cea adevarata si sa imi dau masca jos. In fata celor din jur incerc sa ma mentin puternica, nepasatoare. Incerc sa imi ascund sentimentele, dezamagirile si toate trairile de cei din jur pentru ca te judeca. Chiar daca sunt daramata incerc sa ma arat la fel ca de obicei , zambareata, fericita, de aceea putini stiu cum sunt eu cu adevarat si recunosc imediat un zambet fals. Nu mai sunt cum eram. Timpul m-a schimbat si si-a lasat amprenta in viata mea. Nu mai reusesc atat de bine sa ma ascund. Masca a inceput sa se crape, zambetul a inceput sa se destrame, minte-a aluat-o razna de aceea fac unele lucruri nechibzuite pe care mai mult ca sigur le voi regreta mai tarziu. Cu totii ne-am dorit la un moment dat sa dam timpul inapoi sa schimbam ceva la noi, sa fim altfel pentru a recupera ceva ce am pierdut. Dar de ce sa facem asta ? Timpul a trecut cu un scop si am invatat ceva cu ocazia asta. De ce sa ne schimbam noi cand altii nu fac niciun efort sa se schimbe. De ce sa incercam sa fim asa cum doresc alti si sa nu fim cum ne dorim noi ? Daca ceva s-a destramat in timp din cauza unei greseli comise nu trebuie sa regretam. Poate nu merita sa continuam daca la prima bataie de vand s-a daramat tot ceea ce am construit. Stiu ca mereu e greu sa ne ridicam dupa ce am cazut si sa fim la fel de plini de vise si de sperante cum eram inainte de prabusire, dar cu vointa necesara vom razbii. Deseori imi pun intrebarea care ma ajuta sa continui : de ce sa ma prabusesc intr-o prapastie din cauza unei persoane pe care am iubito prea mult, iar ea sa treaca nepasatoare pe langa mine fara sa imi ofere macar o mana de ajutor ? Daca merita cu adevarat dragostea mea atunci nu mai eram la pamant si ma incuraja sa continui. Daca cineva te iubeste, te iubeste pentru ceea ce esti nu pentru cine si-ar dori sa fii. Cu defectele mele si calitatile eu privesc inainte si continui sa caut si sa lupt pentru ceea ce reprezint « eu ».

10 comentarii:

  1. eu unul pot sa spun ca rezonez cu ideile scrise de "stars who complain" in postarile anterioare cat si in acesta ,am ajuns la o concluzie cat de cat reala "Iubirea este doar un capriciu...nu exista dragoste ci doar stare de atasare..." :|

    semnat: piratul

    RăspundețiȘtergere
  2. "piratule" nu stiu ce sa iti spun. poate ai dreptate cand spui ca iubirea este un capriciu. atunci cand nu poti avea pe cineva intervine curiozitatea si iti doresti si mai mult sa fi cu acea persoana. dar cand deja ai fost cu cineva si te-ai despartit doare mai ales dak tot iti aduce aminte de el ... si este si starea de atasare de obijnuinta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. super blogul , ai postari interesante. poop damian

    RăspundețiȘtergere
  4. crede-ma ca stiu cum e sa pierzi pe cineva apropiat, fie un iubit/iubita sau amic/amica.
    Si DA!! Doare chiar foarte tare mai ales atunci cand un lucru nesemnificativ, fie o imagine, fie ca asculti o conversatie intamplatoare, fie ca nu stiu asculti o melodie .. te duce cu gandul la acea persoana. Si in acel moment te cuprinde un fior de regret si in gandul tau spui: Lasa..nu-i nimic, poate data viitoare va dura mai mult! cel putin asa mi se intampla mie.
    "piratul"

    RăspundețiȘtergere
  5. asa mi se intampla si mie ... si daca iesi in oras si mergi pe nu stiu e strada te gandesti ca la ora aia erai cu acea persoana... si te trec fiorii... nu vrei sa spui ca il mai iubesti pe acel "cineva", si crezi ca l-ai uitat pana cand il vezi intamplator si iti dai seama ca gandul tau zboara la el

    RăspundețiȘtergere
  6. ai pus prea mult suflet intr`un Nimic..pt un Nimeni..capul sus..sunt atatea de admirat si de vazut..de incercat..de simtit.nu numai dezamagire..ci si speranta. Ahh ce frumos este in jurul meu! Imi place sa stau intr`un loc retras si sa vad oamenii cum trec pe o strada, unii veseli unii tristi,altii doar obositi,cupluri chiar..multe..care poate se destrama mai repede decat au luat nastere! cel mai important: mergi mai departe..uita cat de repede poti..pentru ca tristetea nu ajuta la nimic!.."uita de tot":)..dar nu uita partile bune din fiecare

    RăspundețiȘtergere
  7. incerc din rasputeri sa uit... si voi reusi "uita de tot uita de lume de sentimente de suflete pereche de soapte la ureche"... tristetea nu e buna. speranta este totul dar cineva trebuie sa te ajute la inceput sa iti demonstreze ca nu totul este in zadar te iub "stii tu cine".

    RăspundețiȘtergere
  8. Uita Alina. Ochii care nu se vad se uita. N-o sa ii mai vezi, si ce e mai important, poate nu te merit(a)

    O seara buna

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate ai dreptate... si poate este mai bine asa :)

    RăspundețiȘtergere