joi, 21 mai 2009

Tu si Eu... noi Doi



Taci!!! nu strica tot ceea ce ai construit, printr-un simplu cuvant. Doreste-ti ceea ce nu ai... viseaza la ceea ce iti doresti pentru ca intr-un final ai sa reusesti. Ploua. Picaturi mari se asaza intre noi... pe noi... langa noi. Care noi? Tu si eu... amandoi... ceea ce a fost candva. Simte cum tremur si nu e de la ploaie, lupta-te cu bratele vantului ce incearca sa ne desparta, sopteste-mi la ureche despre iubire, dragoste. Dar ce sti tu despre iubire? Daca nu ai recunoscut atunci cand ai vazut sclipirea din ochii mei, iubirea, inseamna ca nu stii ce este aia. Tipa... descarca-te.... striga ceea ce simti. Sau mai bine nu. Ma vei dezamagi iar... si iar... si iar. Dar stii ceva! N-am sa mai plang, voi incerca sa nu mai plang. Asa ca mai bine taci... atinge-ma... saruta-ma... doreste-ma. Sa ne contopim sufletele iar intr-un sarut. Vino. Sa mergem undeva... in lume... sa uitam de tot... si de toate. Nu mai suspina, tine-ma de mana usor. Gata! E mai bine? Vino cu mine sa alergam impreuna sub cerul senin. Bucura-te de ceea ce te inconjoara. Invata sa ierti daca iubesti cu adevarat. Nu spun sa uiti. Doar invata sa o iei de la capat cu alte idealuri... vise... sperante... Maine e o noua zi... un nou inceput... un alt vis... o alta lume... Acum tipa... tipa cat poti... elibereaza-te... revino-ti... sune-mi ca ma iubesti.

2 comentarii: