duminică, 24 mai 2009

Buburuza si Buburuzul


Stau pe plaja... intinsa pe nisip... relax. Visatoare ca intotdeauna, privesc valurile ce imi mangaie picioarele. Nimic nu imi poate bruia aceasta liniste interioara. Dar ceva reuseste... amintirea. Abia acum imi dau seama ca realitatea nu este decat o pura dezamagire. Am crezut ca am uitat... ca am trecut peste. Cred ca si tu ai crezut asta BUBUruzule. Dar uite ca nu este asa. Pentru o scurta perioada viata a fost mai mult decat roz... poate de asta nu am mai simtit rozul. Ia spune-mi sincer stii ce inseamna sa fi indragostit? hai sa iti explic eu ceea ce simt sa vedem ce parere ai. Cred... vad... simt ca doare mai tare sa traiesti fara el doar cu amintirea lui, decat sa mori. Pun capul pe perna... sunt ok... ma gandesc poate ma va trezi iar telefonul lui la 2 jumatate noaptea sa imi spuna ca ma Iubeste. Dar ma trezesc de dimineata si intru iar intr-o depresie... fara zambete... dezamagire. Te-am visat azinoapte... again... fericiti... ne iubeam. Scrum... praf... nisip purtat de vant. Dar trec si peste astea si merg inainte pentru ca inapoi nu mai pot merge, desii de multe ori imi doresc sa ma intorc in timp si sa fac unele lucruri pe care nu le-am facut atunci cand am avut ocazia, sa iti spun atunci cand ma tineai in brate Te Iubesc si sa fie diferit. Merg la liceu, incerc sa ma distrag... katerink... flirt. Nu ma mai intereseaza astea foarte mult. Privesc pe geamul prafuit... verdeata... natura a inviat... sufletul meu a murit. Intrebare: cum poate murii ceea ce nu exista, nu se vede? uite asa bine. A murit asa cum au murit sentimentele , nici ele nu se vad dar totusi au existat. Nu te lasa pacalit de aprente, de zambetul pe care mi-l mentin pentru ca trebuie, de stilul meu noncomformist. Crezi ca sunt OK? E mai bine sa crezi asta in continuare, e mult mai bine, decat sa stii cum sunt cu adevarat. Vino! Hai, sa mergem impreuna undeva... pe o raza de soare sa ne topim intr-o inima... pe un fulg sa inghetam imbratisati... pe o picatura de ploaie sa facem baie impreuna... pe o frunza unde sa fim doar tu si eu... Buburuza si Buburuzul.

10 comentarii:

  1. daca intr-adevar exista cineva pentru care scrii tot ce scrii te gandesti ca poate pe el nu-l intereseaza sau nu ii pasa si nu citeste? treci mai departe. viata merita traita

    RăspundețiȘtergere
  2. am trecut mai departe...dar poate simt nevoia sa ma descarc si sa scriu ceea ce simt aici k doar de aceea se numeste "jurnal virtual". si daca citeste sau nu chiar nu ma intereseaza nici nu este asta scopul meu

    RăspundețiȘtergere
  3. atunci nu stii ce inseamna sa scrii cu adevarat. nu te mai adresa la persoana a 2-a singular pentru ca induci cititorii in eroare

    RăspundețiȘtergere
  4. pai am scris la persoana a 2-a singular pentru ca se refera la acel cineva special... ma rog a fost. Dar asta nu inseamna ca eu tin mortis ca el sa vada ceea ce scriu eu. scriu toate lucrurile pe care le traiesc pentru ca vreau ca altii sa se regaseasca in ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si tu vrei ca altii sa se regaseasca in ce scri tu.

    RăspundețiȘtergere
  6. da... pana la urma care este problema ta cu ce scriu eu /:) ... nu scriu sa citesti tu pentru ca nu ma mai intereseaza asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. . Poate nu ma crezi acum dar vei descoperii pe parcurs ca mie nu mi se potriveste zicala : ochii care nu se vad se uita. Cum as putea uita ceva ce e de neuitat ? Nu as putea sa te uit pe tine!! ATUNCI RADEAM. ACUM NU MA MAI POT OPRI DIN RAS.

    RăspundețiȘtergere
  8. razi...hai razi. Nu ma intereseaza ca tu sa citesti postarile mele... si ce am scris acolo, tot ceea ce ti-am scris a fost... este si va fi adevarat. acum tu poti crede ce vrei. asa cum tu esti nepasator asa voi invata sa fiu si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. Promisiunile pe care le faci, nu inseamna nimic. Pentru ca `eu nu te voi uita niciodata` spuneai odata. Stiam clar ca e iar o minciuna :) Nu da vina pe mine ca nu ma ai.

    RăspundețiȘtergere
  10. /:) mai bine ca nu te am... nu te mai vreau ;)

    RăspundețiȘtergere