duminică, 10 mai 2009

sentimente


Vibrez ori de cate ori gîndesc la tine, dar incertitudinea isi face apariţia si lacrimile odată cu ea. Cînd iubeşti, indiferenţa doare cel mai tare si tu mai rănit prin cel mai urat mod, ignorandu-ma. nu vreau sa ne despărţim si toate momentele noastre de iubire sa fie date uitării. Nu vreau ca toate iluziile mele sa se risipească. Vreau sa fim la fel ca la început, sa tresar la mîngîierile tale, sa topesc la sărutul tău. Nu mai pot sa vărs lacrimi, au îngheţat pe obrajii mei reci. Suavul tău "te iubesc" îl aud si acum purtat de vînt. Sărută-mi ochii uzi si încălzeşte-mi fiinţa asa cum numai tu ştii sa o faci. Promite-mi ca voi fi a ta si tu vei fi al meu si sufletele noastre se vor topi într-un înger. Dar ce înseamnă al meu.? Înseamnă ca dorinţele tale si visele vor fi ale mele si vom lupta împreuna. Iubirea e magică, e unică în felul ei si te face sa versi lacrimi de fericire si sa vibrezi atunci cînd o întruneşti. Asa vibrez eu pentru ca te-am întîlnit pe tine, iubirea mea.

Dedicated to V.

4 comentarii: