duminică, 10 mai 2009

Regrete


Mereu facem lucruri la impuls, fără sa ne gîndim la consecinţe, regretand apoi si încercînd sa reparăm ce am stricat, dar poate fi în zadar. Putem destrăma ceva ce niciodată nu va mai fi la fel, si ne rugăm sa putem da timpul înapoi, sa fie diferit, dar degeaba. De multe ori nu avem curajul sa continuam, de frica, riscînd sa pierdem un lucru foarte important pentru noi. Si realizăm ca totul s-a terminat cînd este mult prea tîrziu sa recuperăm ce am pierdut. E bine sa spui "te iubesc" atunci cînd ai ocazia si simţi acest lucru, pentru ca, dacă îţi este teamă de acest sentiment, cînd în sfîrşit ai curajul sa recunoşti ca iubeşti poate fi mult prea tîrziu. Nu renunţa la o iubire pentru ca e prea perfectă, deoarece vei regreta mai tîrziu ca nu ai ales sa ai o viaţa perfectă ci ai ales sa trăieşti din regrete si amintiri care te macina. Trăieşte fiecare clipa pentru ca nu ştii cînd se va termina.

8 comentarii:

  1. frumoss . dar ai de lucraat :>

    RăspundețiȘtergere
  2. eliZ`~! aici ;;) app :D :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. mesajul e frumos si as mai adauga ca multi din ziua de azi spun prea usor "te iubesc" si nu inteleg defapt ce inseamna cu adevarat

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place..
    ps: perfect nu are grad de comparatie :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ca este ceea ce simti:X

    RăspundețiȘtergere
  6. mereu am spus doar ceea ce am simtit si nu m-am ascuns niciodata ... si tu stii asta ana :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ee atat de fruumos :> tu ar trebui sa iei premiul Nobel pt curaj no1 . =))

    RăspundețiȘtergere