vineri, 30 octombrie 2009

Buzele trecutului


Inconstienta... o mie de dorinte, parfumul dezastrului... a fost. O atingere si tot ceea ce a fost candva a inflorit. Energic... pasional... ca intr-un dans cand cei doi sunt o singura fiinta. Poate secunda s-a transformat in trecut, dar ireal este si va fi mereu prezent. O privire mi-ai inchis in ochi, atingerea mi-a patruns in piele si am simtit iar buzele trecutului. Aburul amintirii mi-a patruns in fiinta. O vorba dulce si mii de frunze purtate haotic de vant... o epava... am clipit si un uragan a maturat pamantul. A facut puff intr-o clipa tot ceea ce am creat...toata salbaticia viselor mele. Nu vreau sa te privesc! Amintire... o urma de regret si prea multe dezamagiri. Tremur si nu e de la frig.

5 comentarii:

  1. Stii, cineva spunea ca " Pasul indispensabil pentru a obtine lucrurile pe care ti le doresti in viata este : hotaraste-te ce vrei ! " . Si chiar si tu, daca vrei sa obtii ceva, lupta si vei reusi sa castigi macar multumirea faptului ca ai incercat. Iar postarea mea "Curg lacrimi...iar." nu e pentru Vali :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine... si da in mare ai dreptate... sincer m-am hotarat ce vreau...hmm...de fapt ce imi doresc. Dar nu stiu impotriva a ce sa lupt si cu ce arme...sau poate cu ce putere. Si legat de postare nu m-a interesat foarte tare ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu, cea care te cunosc extrem de bine, iti spun clar si convinsa fiind ca stii si poti sa obtii de la viata exact ceea ce iti doresti. Conditia estentiala este sa VREI !!! Ar mai fi o conditie demna de luat in seama: atentie incontro te indrepti!
    :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Conditia esentiala nu e sa vrei. E sa faci ceva pentru a obtine ce vrei. Nu e niciodata de ajuns sa vrei.

    RăspundețiȘtergere