luni, 19 octombrie 2009

Perechea de Buze


Privesc ceea ce inseamna… tot. Fuzionez ca cerneala pe hartie, picur un ultim cuvant apoi dispar. O ultima vorba otravita... ultimul meu fir de suflet. Imi despletesc sentimentele si le las sa imi curga prin vene. Respir fericire si extaz... zambesc si margelele trecutului se rup. Le las sa cada inutil. Tresar si vad, o umbra, un chip, o noua lacrima. Apoi fara rost vibrez cand te vad si totusi nu arat. Plec...pasesc agale prin tine si totusi nu pot. Cedez si ma intorc... te sarut iar... te strang in brate apoi ochii mei nu mai rezista si incep sa arunce scantei. Nu ma atinge... pleca ... sau ramai si nu imi da drumul niciodata. Este atat de usor si totodata complicat. Acorduri de chitara mi se rostogolesc in suflet. Balada dupa balada imi infunda urechile. Arunc un zambet apoi un suspin imi scapa in surdina. E trist si totodata puternic si fascinant. Nu sunt perfecta si ador ceea ce este imperfect la ...hmm. Nu vreau sa mai vibrez. Da... m-am indragostit de o pereche de buze.

10 comentarii:

  1. la ce pereche de buze te referi? :o

    RăspundețiȘtergere
  2. oare la ce fel de buze se poate referi :-? ce intrebare stupida :O numai la prostii va este gandu :|

    si mie imi place :X

    RăspundețiȘtergere
  3. nu m-am gandit la prostii. ale cui vroiam sa zic?

    RăspundețiȘtergere
  4. ehh asta stie numai ea ;;) si u trebuia sa te exprimi corect ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. da ai dreptate ;)) alte buze oare sau alea din trecut?

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm... nu m-am intors in trecut si nu voi mai face asta pentru ca nu se merita. Sunt mai bine ca niciodata. Si da m-am indragostit de o pereche de buze dar identitatea va ramane invaluita in mister.

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu te poti indragosti de 3 ori pe zi.. si la o gustare dupa masa. Esti penibila.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa cum am mai spus este parerea ta si sincer nu prea imi pasa. Asta e :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt ferm convinsa ca s-a indragostit,de o "pereche de buze" care merita toata atentia ei!!!! Felicitari posesorului acestor buze "norocoase"!

    RăspundețiȘtergere