vineri, 16 octombrie 2009

Fara tine


"Am ramas singur pe strada, Mama imi zicea de fiecare data, Nu intelegeam eram prea ocupat, Doare tare-acum dupa ce-am realizat"... Refrenul dintr-o melodie pe care am ascultat-o azi in maxi in drum spre constanta. M-a uimit pentru ca simt ca si cand a fost scris de mine... dar nu e asa. Neimportant...a fost scris si mi se potriveste ca o manusa. Asa m-am simtit astazi. Priveam pe geam ... cu muzica rasunand in urechi. Totul se misca atat de repede. Sunt multe lucruri ce trec pe langa mine fara ca macar sa le observ...lucru dezamagitor pentru acele lucruri, persoane... ori pur si simplu sentimente ce nu le-am inteles, sau nu am vrut sa fac asta. Acum cand totul se misca intr-un ritm atat de alert... cand multe lucruri le-am trecut cu vederea si sufletul meu s-a umplut de prea multe lacrimi si durere... acum incep sa ma simt din ce in ce mai mica intr-o lume atat de mare. Azi am incheiat un capitol din viata mea pentru totdeauna. Nu as fi vrut sa se intample asta dar inevitabilul m-a luat prin surprindere. Hmm... sunt trista si poate voi regreta always ca nu mai am ce am avut candva. Dar nu pot spune decat asta e si sa ma conformez situatiei. Zambesc si un gust amar imi sta pe limba. "ce s-a intamplat?". O persoana ce intradevar ma cunoaste si-a dat seama ca nu sunt ok si desii zambesc a realizat ca zambetul meu ascunde o lacrima. Acum caut ziua de maine... caut sa imi ascund in inconstient amintirile pentru ca altfel nu voi putea sa ma ridic. Si toate astea pentru ca imi e tare frica sa traiesc iar ... de data asta fara tine.

Un comentariu:

  1. Elimina sentientul de frica specific celor lasi !!!! :) Esti puternica....
    Un sfat: "Fata mergi mai departe...
    Vei avea parte si de fapte, nu doar de vorbe goale invelite intr-un ambalaj frumos!"

    RăspundețiȘtergere