sâmbătă, 24 octombrie 2009

Never...


Uhh... prea mic intr-o lume mare. Oftez si imi leg respiratia de coltul gurii tale. E ciudat cum uneori iti este dor sa ai ceva ce nu ai avut niciodata. Sorb din mister, ating cu varful limbii eternitatea apoi tremur ca si cand mi-e frig, dar nu imi e. Strang in palma o floare si seva trecutului imi imbraca degetele. Prea bizar este totul. Uneori trist, dar continui sa zambesc. As putea fi un inger, ceva mistic... Dar nu vreau, sunt EU asa cum nimeni nu ma poate vedeam. O picatura de parfum in estenta, un strigat aruncat printre mii de alte cuvinte apoi vise sparte in marea de sperante. Ca o pasare sufletul meu isi ia zborul, apoi un scenariu de film devine istorie. Parfum atunci cand poti zambi desi tot ce se intampla in jurul tau are un ton asa sad. "I will always love you"... nu mai e asa... sau poate da, dar nu pot recunoaste asta nici macar fata de mine. Un rosu aprins...buzele mele si tu. Pudra aruncata in vant, cenusa, apoi cuvantul Adio mi se imprima in minte. Atat...zambeste ca s-a sfarsit si stampila a fost imprimata pe hartie.

5 comentarii:

  1. Liceul Teoretic Nicolae Balcescu te-a invata ca "Imbraca" se scrie inbraca? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm a fost o greseala de scris atunci cand am redactat. multumesc de observatie ;) voi corecta

    RăspundețiȘtergere
  3. Vali dak tot o corectezi pe ea fi atent k si u gresesti la exprimare ;)

    corect cred k este te'a invatat si nu te'a invata :P

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm nici nu am observat dar ... in fine las.o asa ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai vazut greselile pt. ca ai refuzat sa vezi esenta !!! Cred ca esti departe de a fi perfect, incerci sa fii perfectionist, cand de fapt, esti ceea cee esti :( si vei ramane la fel - chiar daca vei incerca sa te schimbi sau "sa te ascunzi in spatele unei masti" !!!!

    RăspundețiȘtergere