marți, 3 noiembrie 2009

Tigara stinsa


Cineva mi-a spus ca am dreptate... apoi altcineva ca gresesc. Dar totusi fac asa cum simt si nu imi pare rau. Poate mai tarziu voi regreta...poate voi realiza ca am gresit sau poate doar ma voi felicita pentru ca am luat o anumita decizie in trecut ce mi-a influentat pozitiv prezentul. Acel prezent care clipa urmatoare devine trecut. Dar acum nu ma intereseaza ce va fi, incerc doar sa traiesc secunda. Nu mai vreau nici macar trecutul sa il ating... ma cutremur la auzul lui si totusi privesc inainte. Au fost prea multe lacrimi aruncate fara rost... acum doar zambete (sper) si probabil multa joaca...da inca imi permit sa fac asta. Respir si imi umplu plamanii cu aerul proaspat de afara si nu cu fumul unei tigari stinse. Arunc scrumul lasat de tine si uit. Dansul s-a sfarsit si nu a ramas decat urma pasilor tai.

3 comentarii: