miercuri, 13 ianuarie 2010

Pentru tine ...


Hei, asculta ceasul din perete cum ticaie. Il privesc pentru o clipa si in secunda urmatoare ai 15 ani. Vreau sa scriu despre prietenie, "o iubire pe care ne-o inchipuim ca o traiesc doar ingerii". Intr-un timp atat de scurt am reusit sa cladim o prietenie atat de frumoasa. Ce melodie crezi ca ascult in momentul asta? Ai ghicit... Because you loved me. Esti genul de persoana ce stie sa asculte, sa mangaie cu o vorba buna, sa fie... EA. M-ai ascultat atunci cand am avut nevoie, ai avut incredere in mine ca pot si nu vreau sa te dezamagesc. De cand te-am vazut si am vorbit prima data am stiut ca voi avea pe cine sa ma bazez la nevoie. Stim sa radem impreuna, sa ne incurajam reciproc, sa fim noi atat cu defecte cat si calitati. Vreau sa te ajut sa ai incredere in tine, sa nu iti fie teama sa incerci pentru ca noi, cei care suntem langa tine (macar cu sufletul) avem siguranta ca poti. Zambesc atunci cand imi amintesc de fapt cum a inceput totul. Se numeste Stardoll... NU stiu ce va fi, dar stiu ca o asa prietenie nu pot pierde. Acum ai crescut parca peste noapte. Vremea a trecut si ai ajuns, sa te maturizezi poate fara sa vrei, dar e bine. Zambesti... sau poate mai mult decat atat, razi cu gura pana la urechi si esti o fericita in comparatie cu cei care nu pot face asta. Acum... cred ca ti-ai dat seama ca acest post iti este dedicat (Deea), pentru ca vreau sa iti urez un sincer La multi ani (LMA). Love you!

6 comentarii:

  1. Cine???? FETELE MELE frumoase si destepte????
    Va "pupicesc", va iubesc :X :X :X
    si.............. LA MULTI ANI fluturas dragalas !!!!!
    Tot binele din lume ti-l dorim !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te iubesc mult mult de tot !!!
    Si eu sunt sigura ca VOM FI MEREU prietene !!!
    Esti THE BEST
    Multumesc mult !!!
    Miss you .... :X:X:X:X:X

    Kiss :*:*:*::*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc deea... Si da cred k mereu vom fi prietene, mi-e dor de tine. Te iubesc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Miss you Lavy

    :X:X:X Love you

    sper sa vorbim curand :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. I miss you too... Te iubesc ... si vom vorbi :)

    RăspundețiȘtergere