vineri, 8 ianuarie 2010

Imagineaza-ti


Stau.. ma uit.. zambesc.. timpul trece.. ma plictisesc.. mi se face dor.. vreau. Cer malefic.. scantei si priviri indraznete. Unduiri in ritmul muzicii si luna vegheaza asupra noastra. Palme firbinti si praf de stele in par, simtim muzica si o lasam sa pluteasca. Buzele noastre se ating umed.. dulce. O rasuflare fierbinte si poate un inceput de poveste devine alb. Praf din creionul colorat ce-l tii intre dinti se presare si incep sa simt intunericul. Curg gene si incep a clipii greu si obosit. Tu iar ma stragi la pieptul tau si imi saruti buzele ca doua felii de mar muscate. Degetele imi palpaie pe spatele tau si te strang.. la ureche o soapta dulce si ai aruncat peste mine infinitul. Fiorul ne zburda prin corp si continuam sa fim UNUL desi dansul s-a terminat de mult.

3 comentarii:

  1. ... foarte frumos ...
    Love is in the air :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau sa urlu ceea ce simt pentru tine, dar sunt mut, caci nu stiu sa exprim.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu as vrea sa urlu..... si de asemeni nu stiu sa exprim ceea ce simt cand vad aceasta poza - oare am orbit, sau am nevoie doar de ochelari si intelegere???? :))))

    RăspundețiȘtergere