joi, 24 decembrie 2009

Draga mosule...

Asa cum oricine isi doreste un cadou sub, brad… sau ca un sentiment de fericire, multumire sau poate doar liniste sa ii cuprinda… asa imi doresc si eu ceva. Da… am multe lucruri la care unii doar ravnesc…si totusi nu cred ca apreciez indeajuns asta. Recunosc… stiu. Si totusi nimeni nu are totul. Sau poate exista cineva, undeva … care are strictul necesar… dar e fericit si simte ca nu are nevoie de nimic mai mult. Acum vreau ceva doar pentru mine… doar al meu, de fapt poate ca nu ar trebui sa vreau asta, sau sigur nici macar tu nu imi vei putea aduce, mosule. Vreau acel ceva … care candva ma facea sa zambesc doar pe mine… care imi facea ochii sa straluceasca, care ma infiora cu o simpla atingere. Dar nici o magie nu ar putea sa dea timpul inapoi… dar poate ca o magie ar putea face asta… o magie reusita, facuta de acel cineva special. Si totusi uite un alt lucru imposibil. Dar imi mai doresc ceva. Vreau sa fiu iar copil mosule… sa ma trezesc in dimineata de craciun, sa alerg desculta si cu parul valvoi la brad, unde sa vad o multime de cutii si cutiute pline cu jucari. Apoi cu fericire in glas, sa strig in toata casa ca ai venit. As vrea sa pot zambi iar asa cum o faceam cand eram mica, sa o pot face asta cu toata gura.. nimic sa nu-l umbreasca. Da mosule… iar mi-au dat lacrimile in locul zambetul ce ar trebui sa il schitez dar… Stai linistit ca mi le voi sterge si voi incerca sa clipesc. Si sa stii ca nu ma supar pe tine daca nu imi vei aduce ceea ce mi-am dorit… si iti promit ca voi incerca sa zambesc, pentru tine.

3 comentarii:

  1. Ho...ho...ho.... nu dispera
    Poti sa zambesti draga mea
    ...

    Mos Craciun chiar te iubeste
    Si-o surpriza-ti pregateste !!!

    :X :X :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Intelegt perfect ceea ce spui. Si eu mi-as dori sa pot sa dau timpul inapoi, sa fiu iar copil, si sa il astept pe Mos Craciun cu nerabdare, gandindu-ma emotionata daca am fost cuminte sau nu...
    Hmmm e greu sa luptam cu timpul ... dar cu siguranta ceea ce urmeaza e la fel de frumos si vor exista intotdeauna momente care sa ne faca sa ne amintim cu drag de copilarie.
    Pupici multi

    RăspundețiȘtergere