sâmbătă, 12 decembrie 2009

Craciun


Stelute argintii ar fi trebuit sa imbrace deja orasul, sau poate doar masinile de pe strada, ori parul meu. Dar nu am iesit inca din casa ca fulgii sa ma atinga. Un sentiment ne incearca perioada asta. In ciuda frigului de afara ce ne inroseste nasul sau peisajul trist ce se arata la geam, sufletul ne este cald. Bucuria interioara ne incalzeste. Zambim pentru orice nimic, dar si pentru lucrurile importante. Admiram bradutul di sufragerie ce frumos l-am impodobit alaturi de mama... ne amintim colindele din fata focului sau prietena cea mai buna cum ne scoate intr-o nopate geroasa la colindat. Inca nu am uitat Mos Craciunul nostru in varianta disco sau colindele pe care le-am invatat la cor. In coltul gurii un alt zambet. Vreau sa ne tinem de mana luna asta si sa zambim impreuna. Admir miile de beculete de pe strada, te strang de mana... esti rece, te sarut si buzele ne ingheata. Visam.


PS: Macar asa sa te am ... Visand. Te iubesc.

2 comentarii: