miercuri, 4 noiembrie 2009

Cu gandul, la tine


Alt inceput... o cale de mijloc...alt drum. S-a starnit o furie... un urlet in interiorul meu! Nu vreau sa imi mai vezi ochii ce plang fara incetare. Respir si inhalez ceea ce se numeste trecut, uitare. De ai fi acolo sa auzi strigatul meu surd. Dar nu esti. Hipnotizata visez la abisul eternitatii, la esenta ce imi inunda simturile. In zadar stergi praful daca timpul si-a lasat amprenta. Ai fost si urma saruturilor tale inca o simt pe buze.

Un comentariu:

  1. Vai, ce efect.... furia ta m-a afectat si pe mine - mai am putin si plang :) !!!
    Refuz sa mai citesc randuri pline de pesimism si regrete.... am sa revin dupa prima postare ce va avea titlul FERICIRE, sau SOARE, sau ZAMBETE.... alege tu.... apropo, stii sa gandesti pozitiv? Vezi si jumatatea plina a paharului?
    Hai, accepta provocarea - demonstreaza! :))))

    RăspundețiȘtergere