vineri, 2 iulie 2010

O urma de Nesscafe strong

Atat de "chiauna" dupa o noapte agitata. Vocea ta mi-a sunat proaspat in ureche aseara, in timp ce gemete adanci imi atingeau timpanul. Ma trezesc cu o durere apriga de cap, dar ce mai conteaza. Extazul a fost la locul lui azi-noapte.
Vars acum in cana rosie, uzata, pliculetul mic de nesscafe strong. Adaug apa si ca prin minune totul se transforma intr-un lichid dulce-amarui ce imi descanta simturile. Totusi, pe cine pacalesc! Nu l-as bea daca tie nu ti-ar placea.

E vara, dar se pierde printre mii de fotografi.. printre facebook, hi5, blog si conquiztador. Imi lipseste vocea ta ce imi curgea prin vene acum cateva ore.
Ma asez in fotoliul mic de langa geam. Visatoare astept surasul pranzului.. insa asteptare devine inutila si grea, iar la final se pierde.

De stiam atunci ca nu e real!
Extazul a fost doar tremurat.
Soaptele au fost doar gemete infundate.
Iar saruturile tale.. doar lacrimi mici ce imi alunecau pe obraz.

Si totusi.. sorb din ceasca rosie o urma de ness.
-Sti ca te iubesc?

Un comentariu:

  1. E important sa fii sigura de ceea ce simti si apoi sa stii sa arati ca iubesti - fara sa iti pese de nimeni si nimic.

    Puuup :*:*

    RăspundețiȘtergere