duminică, 25 iulie 2010

Hai sa ne plimbam!

Acea adiere usoara din miez de noapte i-a mangaiat incet rochita alba ca neaua. Se plimba trista cu parul fluturand in aer, incercand sa miroasa urma de intuneric si odata cu ea farama de parfum uitata in coltul de parc. Se vede precum o iluzie, o fantasma ce si-a facut aparitia si respira trista, incercand sa isi pastreze ochii aceea mari si caprui, vii. El este undeva acolo, o priveste tainic fara sa poata scoate vreun sunet, ori vreo soapta de dragoste catre ea. Doar o admira, ii gusta mireasma si.. atat. Ea se asaza langa raul cu apa rece si limpede. Daca macar ar stii ca el este acolo si ii asculta soapta. Insa departarea creata intre ei la aparitia monstrului ce i-a rapit sufletul, este prea mare. O lacrima gingasa i se prelinge pe obrazul rumen si ii atinge buzele fierbinti. Luna ii mangaie manuta rece adusa in sold. Melodia crengilor si susurul apei o intristeaza.

De ce nu intelege ca ii este dor!? Hai sa ne plimbam.

12 comentarii:

  1. De ce oamenii trebuie sa inteleaga subintelesuri? De ce nu intelege ca ii este dor? Pentru ca este prost. Asa sunt baietii. De ce nu ii spui ca iti este dor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai in primul rand tind sa cred ca esti fata din cauza felului in care vorbesti despre baieti. In al doilea rand postul este fictiv si totusi daca ma pun in pielea personajului de sex feminin cred ca nu i-as spune ca imi este dor din cauza timiditati. Sau poate doar sa nu sufar o respingere. Ii este dor si atat, doar ea tre sa stie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica accepti sa traiesti cu dilema decat sa ai o sansa sa rezolvi problema? Nu gandesti bine deloc. Iar daca e fictiv atunci fata din fictiune nu gandeste bine deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. totusi, tematoare fiind da, alege sa se complaca situatiei decat sa o rezolve! il iubeste si atat. Prefera sa ascunda tot ceea ce simte pentru el sa nu raneasca.. nici pe el si nici sa isi faca rau singura!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de parere ca baietii de asta se numesc barbati ca sa isi poarte singuri de grija iar noi sa ii facem sa ne protejeze. Asa am facut eu. Asa ar trebui sa faci si tu sauuuuu fata din imaginatia ta :) Eu in locul tau nu as mai trai in agonie..... sau in locul ei. Daaaarrrr nu sunt eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred ca se numeste agonie insa iti multumesc de sfat. Cat despre fata nush exact cum sa iti explic ceea ce am simtit cand am scris. Am vrut sa relatez ce as face daca as fi indragostita de cine nu trebuie si atat. Si se pare ca El nu a stiut sa o protejeze pe ea, sau poateea nu s-a lasat protejata.. a luat rolul barbatului si l-a protejat ea pe el. cred ca in realitate asa sunt si eu. Da, gresesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am observat mai sus la un comm..."Am vrut sa relatez ce as face daca as fi indragostita de cine nu trebuie"...de obicei ceea c vei face nu prea se zice ci ceea ce faci...deci dai de inteles ca tu esti acum indragostita dar nu de baiatul care trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai .. nu, sunt indragostita de cine trebuie momentan. Insa pur si simplu am inceput a scrie, m-am pus in pielea personajului si a lasat cuvintele sa curga. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum adica esti indragostita de cine nu trebuie???

    RăspundețiȘtergere
  10. Nuu, nu ai inteles.. Postul este fictiune iar eu sunt indragostita exact de persoana care trebuie :X ;))

    RăspundețiȘtergere