sâmbătă, 24 iulie 2010

Maine

Si imi trag fesul cu dungi colorate pe ochii mari si caprui. Este seara si imi promit ca maine voi face doar ce imi doresc. Poate voi pleca la mare cu primul tren, la prima ora sa adun primele raze ale diminetii cu tot cu firele razlete de nisip. Poate imi voi ascunde telefonul de lume si ma voi preface ca l-am pierdut pe mare. Stiu ca n-am chef de voci ascunse pe strazile din oras si plec. Imi voi construi propriul pustiu. Precum un castel de nisip, ma voi ascunde acolo si voi uita unde sunt. Doar la cativa pasi de locul nostru, insa pe tine te-am uitat in iarba. Voi sufla gandacelul mic de pe firul negru de par, iar el va zbura gales pe un altul. Nu se desparte de tine asa cum nici eu nu reusesc. Maine nu te voi privi in ochi, pentru ca ma voi rataci iar..

S-a terminat melodia.. "azi NU"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu