luni, 21 iunie 2010

Vreau


Vara Si mi-e cald. Soarele ma incalzeste, iar eu vreau:

-Vreau sa ma plimb cu rolele
-Vreau sa ma tund
-Vreau sa ma vopsesc blonda (dar mai bine nu)
-Vreau sa miros o floare de colt
-Vreau sa ma urc in varful muntelui si de acolo sa urlu ca te iubesc
-Vreau sa fie racoare, iar noi doi sa facem dragoste la umbra plopului batran
-Vreau sa ma arunc in mare
-Vreau sa fac un ingeras in zapada
-Vreau sa pictez versuri pe peretii camerei
-Vreau sa plec in Vama
-Vreau sa imi cumpar perechea de adidasi pe care am vazut-o in New Yorker
-Vreau sa cant pentru tine, dar sa stiu ca ma asculti
-Vreau sa te musc de buza de jos
-Vreau sa imi fac unghiile de la picioare (mi-e lene)
-Vreau sa mananc pepene roz (stiu ca nu exista)
-Vreau sa plec de acasa de dimineata si sa ma intorc a doua zi la pranz fara sa am pe telefon 3549 de apeluri de la parinti
-Vreau sa beau o ciocolata calda facuta de tine (mie nu imi iese niciodata cum ar trebui)
-Vreau sa dau timpul inapoi
-Vreau sa aprind o tigara
-Vreau sa dansez in mijlocul strazii
-Vreau sa ma joc cu Pufulete
-Vreau sa imi repare laptopul mai repede
-Vreau sa te sun
-Vreau sa imi indrept parul
-Vreau sa ascult toate melodiile alea vechi de la Andre
-Vreau acasa!

2 comentarii: