joi, 10 iunie 2010

Te urasc

Bla bla.. iar dimineata si aceeasi placa obsesiva ce imi inunda urechile. Mai lasa-ma frate in pace!

Ma incalt si plec. E cald afara, o caldura ce imi invaluie fiecare fir de par si ma face sa transpir. M-am dat inainte sa plec, cu Deo si nu miros.
Am ajuns langa mare, o mare de albastru si racoare. Dupa o noapte agitata si plina de teama, acum ma simt libera si.. este scaparea mea.

Noaptea aceea mi-a zgariat spatele gol, iar tu nu mi l-ai vindecat cu atingeri fierbinti. M-ai lovit, iar eu m-am prabusit sub palma grea. Teama din ochi era evidenta.. insa chiar si asa, loviturile erau grele, frenetice, iar norul pe care in trecut m-ai urcat, ai avut grija sa se evapore. Nu mi-a mai fost teama de tine, sau nu teama pe care am simtit-o in momentele acelea.

Eram intinsa undeva pe covor, parul era prabusit langa mine si umarul insangerat..
Dar ce mai conteaza acum, sunt langa valuri si este pace. Nu stiu cu ce putere am scapat de langa tine. Litere studiez pe nisip si te-am uitat. Furia ta o sa dispara.. asa cum si eu voi disparea de langa tine. Te urasc!

4 comentarii: