duminică, 21 februarie 2010

Dialog

-De ce?
-Pentru ca numai am cum!
-De ce?
-Aripile mele s-au topit, iar eu m-am prabusit in ochii tai.
-Ce inseamna asta?
-Inseamna ca am devenit TU, un TU ce numai poate fi asa.
-Dar cum?
-Un calator fara picioare, un drumet ce nu stie pe ce drum a pasit.
-Si ce-i cu asta?
-Nu ma intreba, nu stiu sa iti raspund.
-Dar ce stii?
-Ca tot ce ete in jur plange si ca soarele a apus.
-Dar tu de ce plangi?
-Pentru ca esenta din mine s-a pierdut...
-De ce?
-Pentru ca am iubit, dar vantul mi-a furat fericirea.
-Fericita? Cand?
-Candva, atunci cand clipa era eternitate.
-Nu se poate asa ceva.
-Ba da.
-Cand?
-Atunci cand iubesti.
-Tu... iubesti?
-DA.

7 comentarii:

  1. Incearca sa Fii FERICITA..... este esential !!!
    Iubesti. Si ??? Esti fericita ???

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte multe persoane care te iubesc enorm ... eu sunt una din acele persoane :X:X:X:X

    TU iubesti si esti iubita ... asa ca ai toate motivele pentru a fi fericita !!!

    "Lav iu" si de abia astept sa te revad :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate, a iubi nu inseamna a fi neaparat fericit, oricat ne-am dori asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai da, este corect... fericirea nu vine intotdeauna odata cu iubirea. Si ... nu prea am avut inspiratie sa scriu, sau poate nu pt blog :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubirea vine la pachet cu suferinta..inainte de suferinta sunt cateva momente de fericire..apoi iluzia se risipeste si doare.Chiar daca suferi, stii sigur ca a meritat, pentru clipele acelea frumoase.Il voi pastra mereu acolo,i`am iertat greselile inainte sa le faca pentru ca e o parte din mine.

    Zambeste cand iti aduci aminte de el si nu lasa amintirile sa te doboare.E doar un capitol terminat din viata ta lunga si frumoasa.Vreau sa vad cum treci de celelalte cu zambetul pe buze, cu acel ras care ma face sa uit ca sunt trista.
    :):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu vrea sa las sa ma doboare nimic... si voi incerca sa nu fac asta Te iubesc bou meu :X :*

    RăspundețiȘtergere