luni, 28 septembrie 2009

Adevarul= pura dezamagire

Oftez si un suspin se aude ca un ecou in camera goala. Aerul este trist, dar incerc sa nu plang. Am avut incredere in ce ma inconjoara... in aerul ce il respir, pana si in razele de soare sau ursuletul de plus. Se pare ca totul e un vis din care te trezesti si iti doresti mai bine sa dormi pentru eternitate. M-am izbit de cruda realitate mult prea tarziu. Exact atunci cand viata imi era dulce o picatura de negru m-a distrus. E dureros sa privesti adevarul cu ochi de indragostit. Te doare si mai rau sa vezi ca adevarul tau este visul altcuiva. Chitara vietii mele si-a pierdut corzile, globul de cristal s-a crapat, iar muzica a amutit. "Iti jur ca nimic nu ne va desparti" !!!. Incerc sa rad dar in sfarsit o lacrima apare in ochii mei si se prelinge incet pe obraz. O a doua lacrima se scurge fara regret doar cu urme. Apoi a treia, a patra... urla de durere si curg rauri. Am plans de multe ori, am ras de tot atat de multe ori, am visat, am zburat, am devenit eu in bratele tale dar acum totul e gol. Pentru NOI s-a terminat pentru totdeauna, dar pentru VOI abia acum incepe...si sper sa va fie bine desi altora le e mult mai rau decat ar trebui.
Intotdeauna zambetul poate ascunde o lacrima daca stai sa il privesti mai mult de o secunda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu