sâmbătă, 8 august 2009

New story


Regretele nu isi au rostul... incercarea de a reusii de data asta sa faci sa fie diferit esueaza si te intrebi daca ai trecut sau nu aiurea prin viata. Atunci un coltisor al mintii incepe sa urle ca nu... nu a fost in zadar, reusind sa te readuca pe linia de plutire... sa nu iti distruga si ultima speranta. Maine e o noua zi... o noua sansa de a evolua. Acum te gandesti, daca maine e o noua zi de ce sa imi mai bat capul cu cea de azi si sa nu lupt cu cea de maine. H3h3 ce bine ar fi sa avem siguranta ca vom apuca rasaritul zilei urmatoare... ori ca vom apuca sa respiram iar aerul proaspat al diminetii... sau ca avem sansa macar sa lasam purtat de vant durerosul „ADIO”. So... nu avem certitudinea ca maine va fi ok. Cu toate astea fiecare alegem ce vom face. De aceea nu imi permit eu sa va spun ce aveti de facut ci poate doar sa va dau un sfat... sa va ajut sa realizati ca nimic nu este indestructibil si ca in orice exista un FIN. Orice poveste are sau nu un happy end... dar odata cu un END incepe o alta Story. Daca am spune ca "oricum se va termina" atunci nu inteleg de ce sa mai incepem ceva ce pana la urma se spulbera fara credinta in ce va urma... doar cu regrete. Acum am picioarele reci si goale... degetele imi palpaie de la atata tastat iar sufletul meu cauta sa deschida usa noului inceput. Nu cred ca puteti intelege gandirea mea... poate pentru ca durerea unui sfarsit e prea mare. Dar stiu ca mai bine sa fi cunoscut iubirea care totusi s-a destramat decat sa nu o fi cunoscut-o deloc. But fiecare cu gandirea lui... sunt ciudata ... vorbe incrucisate... cuvinte de neinteles... EU. Dar acum incetez pentru o clipa sa mai fiu eu... trag pentru o secunda aer in piept si ... si ma gandesc la Ziua de maine... poimaine ... la viitorul ce se indreapta cu pasi repezi spre mine... la noi. Un nou "us" ce ma face sa tremur cum ma facea odinioara... la o noua poveste de data asta cu happy end... la noul TU. Asa ca gata... am cam terminat cu sfaturile si help-ul venit din partea mea. Mintea s-a incetosat si apare chipul tau de undeva din intuneric. Mi-e teama ... teama ca .... sti tu prea bine de ce imi este teama... asa k nu ma intreba... simte.

5 comentarii:

  1. de ce sa incepem ceva ce stim ca se va termina aiurea?..ahh parca as fi spus`o eu:X..(dar ai facut`o tu),ai dreptate..eu sper sa..gasesc o firimitura de fericire intr`o poveste care stiu ca o sa se sfarseasca nu tocmai frumos..dar de ce sa nu incercam?:D..speranta moare ultima..

    RăspundețiȘtergere
  2. -Pune mana pe carte si studiaza.In carti consacrate este invatatura nu in curente de sifilitici.Oricat de sarac material ar omul sa nu lase ca sufletul sa-i fie napadit de balarii.Nu stii nici sa scrii ca lumea dar cugeti si meditezi cu pretentii.Fals.Esti pe un drum al pierzaniei.

    RăspundețiȘtergere
  3. nartip esti cam praf!!!! sa te corectez un pic: sa scrii calumea poate ai vrut sa spui si nu sa scrii ca lumea... asa o ironie fina :D numai bine si vant de traver larg

    RăspundețiȘtergere
  4. nartip, te-am confundat cu Balzac draga ! Apropo, stii la cine ma refer?
    Cred ca pe drumul pierzaniei esti tu. Salveaza-te cat mai poti, caci ura, invidia, rautatea ti-au acaparat sufletul si mintea!

    RăspundețiȘtergere
  5. nartip !!! Am omis sa-ti spun parerea mea despre acest blog (si crede-ma ca sunt in postura de a-l comenta realist). Vad in spatele fiecarui cuvant o persoana extrem de sincera, care traieste la intensitate maxima orice secunda. Stie sa plaga, sa rada, sa iubeasca, sa TRAIASCA !!!!
    Dar tu? Tu ce stii?

    P.s. Kido-kidu :) continua sa scrii pt. tine, pt. mine, pt. toti cei ce te iubesc !!!! Astfel de "rautati" vei intalni in viata la tot pasul - invata sa le ignori! Ai incredere in tine si contniua :X :X :X

    RăspundețiȘtergere